Till senaste kommentaren

Hur raderar jag mitt konto hos er?

Jag fick ett mejl om att mitt betalkort har upphört. Detta kort är kopplat till ett konto hos er som jag inte använder längre då jag har ett annat. Hur gör jag för att radera mitt konto hos er?

Mvh Mikael Wall
Mikael Wall

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    För att vi ska kunna hjälpa dig att radera ditt konto behöver du fylla vår blankett och skicka tillbaka till oss. Blanketten och vår integritetspolicy hittar du här.

    Önskar dig en fin dag!
    Matilda Kundtjänstrepresentant
  • Hej igen
    Jag vill ju inte radera båda mina konton utan bara ett av dom
    Enligt vad jag förstod på blanketten så blir alla personuppgifter raderade och därmed isf även mitt gällande konto!
    Eller har jag fel?
    Kan båda vara kvar fast det ena inte har ett giltligt kort kopplat?
    Mikael Wall
  • Hej igen!

    Dina två konton är kopplade till två olika mejladresser. I blanketten uppger du mejladressen vars konto du vill få raderat. Så vi kommer bara ta bort det kontot som du vill att vi tar bort, även om du uppger dina personuppgifter.

    Men du behöver inte radera det kontot som du inte använder, det var bara nu när ditt kort gick ut som du fick ett mejl om att du behöver registrera ett nytt kort ifall du skulle vilja fortsätta använda det.

    Önskar dig en fin dag!
    Matilda Kundtjänstrepresentant

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.