Välkommen till Parkering Göteborgs kundforum!
Här hittar du aktuella och vanliga frågor om din parkering. Du kan också ställa egna frågor till oss.
Om du önskar kontakta oss på annat sätt är du välkommen att ringa kundservice 031-7743700 eller skicka ett mejl till kundtjanst@parkeringgoteborg.se.
Vid akut felanmälan ber vi dig ringa till oss på 031-7743700.
Parkering Göteborg - en del av Göteborgs Stad
Göteborgs Stads Parkering är ett parkeringsbolag som ägs av Göteborgs Stad. Vi arbetar med att skapa en hållbar och tillgänglig stad för göteborgare och besökare till staden genom att ligga i framkant med utveckling av parkeringslösningar. Vi förvaltar parkeringsplatser, äger parkeringshus och erbjuder smarta, trygga, säkra och bekväma lösningar för både privat- och företagskunder.
Parkering Göteborg är varumärket som möter den parkerande kunden och vår målsättning är att skapa parkeringslösningar som hjälper kunderna att hitta flytet i sin vardag.
För att vi ska kunna hjälpa dig att radera ditt konto behöver du fylla vår blankett och skicka tillbaka till oss. Blanketten och vår integritetspolicy hittar du här.
Önskar dig en fin dag!
Jag vill ju inte radera båda mina konton utan bara ett av dom
Enligt vad jag förstod på blanketten så blir alla personuppgifter raderade och därmed isf även mitt gällande konto!
Eller har jag fel?
Kan båda vara kvar fast det ena inte har ett giltligt kort kopplat?
Dina två konton är kopplade till två olika mejladresser. I blanketten uppger du mejladressen vars konto du vill få raderat. Så vi kommer bara ta bort det kontot som du vill att vi tar bort, även om du uppger dina personuppgifter.
Men du behöver inte radera det kontot som du inte använder, det var bara nu när ditt kort gick ut som du fick ett mejl om att du behöver registrera ett nytt kort ifall du skulle vilja fortsätta använda det.
Önskar dig en fin dag!