Välkommen till Parkering Göteborgs kundforum!
Här hittar du aktuella och vanliga frågor om din parkering. Du kan också ställa egna frågor till oss.
Om du önskar kontakta oss på annat sätt är du välkommen att chatta med kundservice, ringa 031-7743700 eller skicka ett mejl till kundtjanst@parkeringgoteborg.se.
Vid akut felanmälan ber vi dig ringa till oss på 031-7743700.
Parkering Göteborg - en del av Göteborgs Stad
Göteborgs Stads Parkering är ett parkeringsbolag som ägs av Göteborgs Stad. Vi arbetar med att skapa en hållbar och tillgänglig stad för göteborgare och besökare till staden genom att ligga i framkant med utveckling av parkeringslösningar. Vi förvaltar parkeringsplatser, äger parkeringshus och erbjuder smarta, trygga, säkra och bekväma lösningar för både privat- och företagskunder.
Parkering Göteborg är varumärket som möter den parkerande kunden och vår målsättning är att skapa parkeringslösningar som hjälper kunderna att hitta flytet i sin vardag.
Utan att ha ditt personnummer och kunna undersöka saken vidare, misstänker jag att det kan vara så att du har ett konto på en annan mailadress än den du har angivit här - och på det kontot finns ditt personnummer inlagt. Om du kan återkomma med ditt personnummer så kan jag kika vidare på detta och återkomma till dig med ett utförligare svar.
Önskar dig en fin dag så länge!
Jag får besked att appen inte har kontakt med mitt Bank-ID.
Jag har läst in ny app, jag har skapat nytt konto - ja, överhuvudtaget provat allt och även haft hjälp av andra. Alla andra P-appar fungerar för mig.
Vad är detta????
Jag kan dessvärre inte felsöka utan ditt personnummer.
Återkom gärna via mejl eller telefon med dina uppgifter så kan jag hjälpa dig vidare.
Det kan vara så att om du tidigare haft ett konto hos oss så ligger ditt personnummer kopplat till detta.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Ditt personnummer är inte använt sedan tidigare på något konto hos oss.
Vill du att jag hjälper dig att koppla det till din mejladress helenalarsson47@hotmail.com ?
Återkom gärna.
Hälsningar
Men jag vill gärna att du hjälper mig att komma igång!
Funkar det inte med ditt lösenord så jag du välja glömt lösenord och återställa det via en länk som skickas till dig.
Önskar dig en fin dag!
Trodde nu att det ska fungera, men jag är tillbaka på ruta ett!
När jag ska betala vill systemet ha bankkortsnummer, det har jag ju lagt in många gånger tidigare - men ok, jag knappar in detta, så får jag återigen meddelande om att systemet inte kan koppla bankkontot till min betalapp!
Jag vet inte hur många gånger jag har gjort samma försök, men lyckas aldrig!
(Sådant gör man ju i många andra appar också och det fungerar, men aldrig just till Parkeringsbolaget!)
Jag förstår att fåtal utav våra kunder har stött på problem vid registrering av nytt betalkort.
Jag skickar med en länk här som kan hjälpa till vid felsökning av problemet.
Varför fungerar det ej att byta betalkort i appen? - Parkering Göteborg - Göteborgs Stads Parkering (parkeringgoteborg.se)
Följ gärna "checklistan" och hoppas det löser sig för dig.
Önskar dig en fortsatt fin sommar!