Bestille parkering
Hei. Jeg ønsker å bestille parkering fra mandag 30.juni til lørdag 5.juli i parkering centralen. Mvh Øivind Midjo
Följ inlägget
2
följare
Tack för ditt mejl.
Det går inte att förbeställa en parkering i Göteborg.
Ha en fin dag!
När du ska registrera ett fordon som har mer tecken än det svenska reg.numret så kan du klicka precis uppe till höger, ovanför rutan. Det står "Ändra till fritext eller change to free text field"
Då kan du skriva in hela ditt reg.nummer. Observera att du inte ska lägga till landskoden, enbart bokstäver och siffrorna på ditt reg.nummer.
Önskar dig en fin dag!