Vad gör jag om laddstolpe eller appen/tjänsten inte fungerar tekniskt som utlovat?
För att få snabbast hjälp så ringer du till oss på Parkering Göteborg på 031-774 37 00.
Du kan även skicka e-post till oss på kundtjanst@parkeringgoteborg.se där vi svarar dig inom 1-3 arbetsdagar.
Du kan även skicka e-post till oss på kundtjanst@parkeringgoteborg.se där vi svarar dig inom 1-3 arbetsdagar.
Följ inlägget
1
följare
Tack för din fråga.
Jag kan inte se att du har någon elladdningshistorik alls under 2024 på kontot som är kopplat till denna mejladress. Säkerställ att laddningen startas korrekt i appen i samband med att du startar din parkering:
- När du startar din parkering trycker du på "Ladda" och sedan bockar i "Jag ska ladda".
- Ange uttagsnumret på laddaren och tryck på "Välj uttag"
- När du drar i knappen för att starta parkering startas också din laddning.
För att vara helt säker på att bilen börjar ladda kan man hålla i kabeln ca 10-20 sekunder så att laddningen sätter igång, ibland avbryts laddningen efter några sekunder om kabeln inte sitter rätt.
Återkom gärna igen om du har några fler frågor.
Önskar dig en fin ag!