Välkommen till Parkering Göteborgs kundforum!
Här hittar du aktuella och vanliga frågor om din parkering. Du kan också ställa egna frågor till oss.
Om du önskar kontakta oss på annat sätt är du välkommen att chatta med kundservice, ringa 031-7743700 eller skicka ett mejl till kundtjanst@parkeringgoteborg.se.
Vid akut felanmälan ber vi dig ringa till oss på 031-7743700.
Parkering Göteborg - en del av Göteborgs Stad
Göteborgs Stads Parkering är ett parkeringsbolag som ägs av Göteborgs Stad. Vi arbetar med att skapa en hållbar och tillgänglig stad för göteborgare och besökare till staden genom att ligga i framkant med utveckling av parkeringslösningar. Vi förvaltar parkeringsplatser, äger parkeringshus och erbjuder smarta, trygga, säkra och bekväma lösningar för både privat- och företagskunder.
Parkering Göteborg är varumärket som möter den parkerande kunden och vår målsättning är att skapa parkeringslösningar som hjälper kunderna att hitta flytet i sin vardag.
Tack för du kontaktar oss
Om du har råkat uppge fel mejladress när du skapade ett konto kopplat till ditt mobila Bank-ID behöver du vänta i 48 timmar innan du kan skapa ett nytt konto med mobilt Bank-ID. Orsaken är att du som kund har 48 timmar på dig att verifiera ditt konto och ditt Bank-ID blir låst under den tiden till den felaktiga mejladressen. När tiden har gått och kontot inte har blivit verifierat släpper spärren och du kan koppla ditt mobila Bank-ID till rätt konto.
Det du kan göra under tiden är att skapa ett konto med lösenord till din riktiga mejladress. Efter 48 timmar kan du i inloggat läge koppla ditt konto till ditt Bank-ID, det gör du under Inställningar i appen.
Önskar dig en fortsatt fin dag!