Obetald faktura

Hej. Jag har en obetald faktura på 13 kr som jag vet att jag betalade efter att jag fick en p-böter som jag betalade för den parkeringen på den angivna adressen.
Maria Bylund

Kommentarer

  • Hej Maria,
    tack för ditt meddelande!

    På ditt konto kopplat till stinalinab@icloud.com kan vi inte se någon obetald parkering. Vänligen återkom med en bild på den faktura du har som är obetald.

    Önskar dig en fin dag!
    Eddward

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.