Till senaste kommentaren

Jag har problem med push-notiser i appen, varför?

En push-notis är en påminnelse som du själv väljer inställningar för i appen. Om dina påminnelser är avstängda kommer du att bli informerad om det när du startat en parkering.

Rent tekniskt så kan man enklast förklara att vårt system skickar ut en signal till just din app i din mobil, när det är dags att skapa en ny push-notis. Detta baserat på de inställningar som är sparade.

Vid eventuella problem behöver du dels säkerställa att du har provat omstart av din mobil, och har den senaste versionen av operativsystem av vår app. Obs! I din telefons inställningar kan du också välja att helt inaktivera push-notiser från appar, detta måste givetvis vara aktivt för att vår app ska kunna använda funktionen.

Upplever du att ändå inte får push-notiser trots korrekta inställningar, kan du skicka telefonmodell, systemversion samt appversion via feedbackfunktionen i vår app Parkering Göteborg. De uppgifterna fylls automatiskt i när du kontaktas oss den vägen, så du behöver inte notera det någon annanstans. Skriv gärna att det rör sig om att du inte får notiserna som du tänkt dig. Därefter kan våra utvecklare kika vidare på vad vi eventuellt kan göra.
Parkering Göteborg (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Var hittar man tekniskt feedback i appen?
  • Hej Marek,

    Du hittar detta i appen under Hjälp-> Kontakta oss -> Synpunkter

    Önskar dig en fin dag!
    Rasmus

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.