Varför syns inte ett utdelat tillstånd i appen?
Ett tillstånd som delats ut från Företagsportalen till en användare, ska vara synligt i appen. Om man inte ser tillståndet i appen kan det bero på flera olika saker. Säkerställ att:
- Tillståndet är korrekt utdelat till användaren i Företagsportalen.
- Tillståndet inte är utdelat direkt till ett registreringsnummer i Företagsportalen.
- Att användaren har godkänt villkoren för företagstjänster.
- Att användaren är inloggad på rätt konto (kontot ska vara kopplat till ett personnummer).
Hör av er till oss om ni kontrollerat ovanstående men ändå inte kan se tillståndet, så hjälper vi er.
- Tillståndet är korrekt utdelat till användaren i Företagsportalen.
- Tillståndet inte är utdelat direkt till ett registreringsnummer i Företagsportalen.
- Att användaren har godkänt villkoren för företagstjänster.
- Att användaren är inloggad på rätt konto (kontot ska vara kopplat till ett personnummer).
Hör av er till oss om ni kontrollerat ovanstående men ändå inte kan se tillståndet, så hjälper vi er.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar