Till senaste kommentaren

Mail-kvitton med noll i belopp

Hej, jag parkerar ofta i exvis köpcentrum där det är gratis i 2-3 timmar men man måste
checka in i appen.
När sedan parkeringen avslutas och beloppet blir noll kr, skickar ni ett kvitto via mail
med belopp noll kr.
Kan ni inte ändra så att kvitton med noll i belopp inte skickas ut.
Man har tillräckligt många ointressanta mail att städa bort.
Mvh Lars Gustafson
Lars Gustafson

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Om du önskar att stänga av funktionen för parkeringskvitton via e-post så kan du enkelt göra detta själv genom att logga in på Mina Sidor på parkeringgoteborg.se. När du har loggat in väljer du Min profil och scrollar ner till rubriken Inställningar och där under hittar du dina kvitton. Klicka ur den blåa rutan för att välja om du vill få kvitto eller inte. Bockar du ur “Jag vill ha kvitto via e-post” kommer du inte få några kvitton alls.

    Man kan dessvärre inte enbart stänga av kvitton som har beloppet 0kr.

    Önskar dig en fin dag!
    Matilda Kundtjänstrepresentant

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.