Välkommen till Parkering Göteborgs kundforum!
Här hittar du aktuella och vanliga frågor om din parkering. Du kan också ställa egna frågor till oss.
Om du önskar kontakta oss på annat sätt är du välkommen att chatta med kundservice, ringa 031-7743700 eller skicka ett mejl till kundtjanst@parkeringgoteborg.se.
Vid akut felanmälan ber vi dig ringa till oss på 031-7743700.
Parkering Göteborg - en del av Göteborgs Stad
Göteborgs Stads Parkering är ett parkeringsbolag som ägs av Göteborgs Stad. Vi arbetar med att skapa en hållbar och tillgänglig stad för göteborgare och besökare till staden genom att ligga i framkant med utveckling av parkeringslösningar. Vi förvaltar parkeringsplatser, äger parkeringshus och erbjuder smarta, trygga, säkra och bekväma lösningar för både privat- och företagskunder.
Parkering Göteborg är varumärket som möter den parkerande kunden och vår målsättning är att skapa parkeringslösningar som hjälper kunderna att hitta flytet i sin vardag.
Kunde ej stänga av appen igår vid Åby simhall . Var där ca 1 1/2 tim ,, som jag skall betala för . Nu blev det 145:- inte så bra . Tacksam om ni sätter tillbaka pengarna när ni har dragit för 1 1:2 tim
Det hände även den 4/6 då blev summan 150:-
Simmar ca 3 ggr i veckan
Tack för hjälpen
Med vänliga hälsningar Eva
0706-470225
Tack för ditt meddelande.
Om du har betalat med vår app Parkering Göteborg så gör du gör enkelt en reklamation för en parkering direkt i appen om något har blivit fel.
Gör såhär:
1. Tryck på Hjälp (längst ner till höger i appen).
2. Tryck på Reklamera
3. Läs informationen
4. Tryck på Jag vill reklamera
Välj sen den parkering du vill reklamera och följ anvisningarna i appen.
Om din reklamation godkänns så sätts pengarna in på det kort du använder i appen inom en arbetsvecka.
Via appen kan du reklamera dina senaste 10 parkeringar från de senaste tre månaderna, vi godkänner inte reklamationer på parkeringar som är äldre än tre månader enligt våra allmänna avtalsvillkor.
Önskar dig en fortsatt fin dag!