Till senaste kommentaren

Jag har ny mobiltelefon, behöver jag göra något för att den digitala nyckeln ska fungera?

Ja, du behöver kontakta oss så vi kan skicka en ny digital nyckel. Du behöver ladda ner appen Mobile Access på den nya mobilen.
Parkering Göteborg

Kommentarer

  • Behöver ny kod till digitala nyckeln
    Linda Roussos
  • Hej Linda,

    Vi har skickat ut en ny aktiveringskod för en digital nyckel till din mailadress.

    Önskar dig en fin dag!
    Sandra Kundtjänstrepresentant
  • Hej!

    Jag skulle också behöva få en ny kod till digitala nyckeln
    Robert
  • Hej Robert,

    Jag har skickat ut en ny aktiveringskod för en digital nyckel till din mailadress.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Sandra Kundtjänstrepresentant
  • Hej! Jag har en ny telefon och skulle behöva en ny kod till det digitala låssystemet
    Oskar Jannerling
  • Hej Oskar,

    Jag har skickat ut en ny aktiveringskod till din mailadress.

    Önskar dig en fin dag!
    Sandra Kundtjänstrepresentant
  • Hej! Jag har en ny telefon och skulle behöva en ny kod till det digitala låssystemet
    Kalle Karlsson
  • Hej Kalle,

    Vi har skickat en ny aktiveringskod till en digital nyckel till dig.

    Önskar dig en fin dag!
    Sandra Kundtjänstrepresentant
  • Jag har inte fått kod till min digitala nyckel. kan ni skicka ut det på nytt? har kollat skräppost utan att hitta något mail.

    MVH Josefin
    Josefin
  • Hej Josefin,

    Jag ser att du har tillstånd utdelat till dig från ett företag. Administratören för företaget behöver därför kontakta oss för att beställa en digital nyckel till dig.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Sandra Kundtjänstrepresentant
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.