Infart med Mobile Access

Har p-tillstånd P-hus Skolgatan via Aleris. I morse vid 06.45 ingen funktion med Mobile Access via app i mobil. Hur kan jag få veta vad som är fel?
Sven Olof Strömblad

Kommentarer

  • Hej Sven Olof,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Fick du någon kontakt med läsaren så att den lös rött eller hände ingenting med läsaren som sitter vid infarten? Jag ser att du har en digital nyckel och kan inte se att det är något uppenbart fel på den.

    Önskar dig en fin dag så länge!
    Sandra
  • Inget hände - inget ljus, inget klick.
    Sven Olof Strömblad
  • Hej Sven,

    Om du har problem med att ta dig in på våra ytor så är det bäst ifall du ringer till oss på numret 031-774 37 00.Om du ringer mellan 09:00-15:30 på en vardag så har vi möjlighet att hjälpa dig hitta en lösning på grundproblemet. Om du ringer utanför våra kontorstider så når du ett jourteam som kan hjälpa med omedelbara problem som att ta sig in på våra ytor, även om dom inte kan felsöka appen åt dig.
    Zacharias
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.