How do I reset registration for my BankID?
I tried to register using BankID, but i entered incorrect email, so now when i try to sign in with BankID, it says that I should confirm my email, which is impossible and if I try to register for that BankID again, it says account already exists. Is there a way to remove my BankID registration so that I sign up again from scratch?
Följ inlägget
1
följare
Thank you for your message.
If you have not created a new account with the email you wish to use please call us and we can immediately change the email adress on your account to the one you want to use.
if you have already created a new account with the email you want to use we can send you a form to cancel the account with the incorrect email.
Call us on 031-774 37 00 and we can help you.
Wish you a nice day.
tack för du kontaktar oss!
Du har ett aktivt konto hos oss idag med rubensalva22@yahoo.es.
Då du inte har kopplat ditt bank-id med ditt konto kan du inte logga in med bank-id.
Om du har blivit utloggad behöver du i så fal logga in med ett lösenord.
Väl inloggad i appen kan du enkelt koppla ditt bank-id till ditt konto
Det du behöver göra är:
a. Logga in på ditt konto med ditt lösenord.
b. Klicka på "inställningar", det står längst ned i mitten av appen.
c. Klicka sen på fliken "Konto".
d. Välj sen "BankID" och följ instruktionerna som kommer upp i appen.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Det är oklart vad det är för svårigheter du har. Är det så att du har lyckas logga in i appen men har problem med att spara ett betalkort? Har du kontrollerat med banken som utfärdat kortet att det är öppet för internetköp?