Fel epost

Skrev fel epost och kan inte logga in
Ignell Susanne

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Tack för du kontaktar oss.

    Om du har råkat uppge fel mejladress när du skapade ett konto kopplat till ditt mobila Bank-ID behöver du vänta i 48 timmar innan du kan skapa ett nytt konto med mobilt Bank-ID. Orsaken är att du som kund har 48 timmar på dig att verifiera ditt konto och ditt Bank-ID blir låst under den tiden till den felaktiga mejladressen. När tiden har gått och kontot inte har blivit verifierat släpper spärren och du kan koppla ditt mobila Bank-ID till rätt konto.

    Jag kan se ett aktivt konto med susanne.ignell@telia.com du behöver logga in på den med ditt lösenord. Efter 48 timmar kan du i inloggat läge koppla ditt konto till ditt Bank-ID, det gör du under Inställningar i appen.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Benjamin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.