Betalning

Jag har senaste versionen av appen jag har ett registrerat giltigt betalkort med täckning för den summa jag parkerat för jag har ett fungerande giltigt BankID men det går inte att genomföra min betalning????
Mimmi

Kommentarer

  • Hej Mimmi!

    Tack för du kontaktar oss.

    Kontrollera att ditt kort du vill lägga in är aktiverat, det behöver aktiveras om det är helt nytt innan du kan använda det. Kortet behöver också vara öppet för internetköp för att du ska kunna registrera det i appen, det ställer du in under kortets inställningar hos din bank.

    Vi godkänner VISA, Mastercard och American Express.

    För att lägga till kortet i appen, gör såhär:
    Tryck på Inställningar, sedan på Betalmedel och på Nytt betalkort. Följ därefter instruktionerna i appen.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Benjamin
  • Jag har samma problem! Har ett giltigt kort och det finns täckning! Går inte att betala. Hur gör jag nu???
    Anna
  • Hej Anna!

    Tack för du kontaktar oss.
    Har du kontrollerat med din bank att ditt kort är öppet för internetköp?


    Önskar dig en fortsatt trevlig dag
    Benjamin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.