Betalkort

Varför kan jag inte lägga till kort, har bytt bank men det kommer upp att det inte kan processas när jag lägger till kortet. Ligger en betalning på 176 kr som jag vill betala.
Martin Fridholm

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Tack för ditt meddelande!

    Du behöver ha den senaste versionen av appen för att kunna lägga till betalkort. Du kan se om det finns en uppdatering av appen för dig om du går in där du hämtar appar i din telefon och tar fram vår app Parkering Göteborg.

    Kontrollera sedan att ditt kort du vill lägga in är aktiverat, det behöver aktiveras om det är helt nytt innan du kan använda det. Kortet behöver också vara öppet för internetköp för att du ska kunna registrera det i appen, det ställer du in under kortets inställningar hos din bank.

    Vi godkänner VISA, Mastercard och American Express.

    För att lägga till kortet i appen, gör såhär:

    Tryck på Inställningar, sedan på Betalmedel och på Nytt betalkort. Följ därefter instruktionerna i appen.

    Efter det gör du följande för att se dina obetalda parkeringar och betalar dem:
    1. Under fliken Biljetter hittar du de parkeringar som är obetalda.
    2. Tryck på det gula fältet för att se dina obetalda parkeringar  
    3. Markera parkeringen för att byta kort och välj sen betala.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Robert Kundtjänstrepresentant
  • Hej!
    Det går inte att följa instruktionerna för att byta kort!
    Det kommer upp Internal error: something went wrong...
    Vad göra?

    Annka Tohver
  • Hej ! Det går inte att lägga in mitt nya betalkort i appen! Vad ska jag göra ? 


    Anders Holmqvist
  • Hej Annka och Anders!

    Tack för ditt meddelande.

    Det var ett tekniskt problem 2024-09-01 mellan 13-18 men det är åtgärdat nu så ni kan använda appen som vanligt.

    Ber om ursäkt för eventuell oro problemet skapade.

    Önskar dig en fin dag.
    Robert Kundtjänstrepresentant

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.