Till senaste kommentaren

Betalar för en parkeringsbiljett trots det stod att jag inte hade någon pågående biljett

När jag skulle avsluta min parkering den 26 februari vid 10:30 så stod det att jag hade blivit utloggad och att det inte funka att logga in. När jag logga in stod det inte att jag hade någon pågående parkering och under dagen har jag inte fått några notiser från appen som jag alltid annars får. Nu fick jag ett SMS från parkering Göteborg som sa att jag har en pågående parkering på norra Ågatan på 300kr. Jag undrar om det går att lösa detta på något sätt då det uppenbarligen har skett något fel
Amelia

Kommentarer

  • Hej Amelia!

    Tack för ditt meddelande.

    Det var ett driftstopp i appen Parkering Göteborg igår 26/2 mellan klockan 10:15 - 10:40.

    Om du använde vår app Parkering Göteborg så gör du gör enkelt en reklamation för en parkering direkt i appen om något har blivit fel.

    Gör såhär:

    1. Tryck på Hjälp (längst ner till höger i appen).

    2. Tryck på Reklamera

    3. Läs informationen

    4. Tryck på Jag vill reklamera

    Välj sen den parkering du vill reklamera och följ anvisningarna i appen.

    Om din reklamation godkänns så sätts pengarna in på det kort du använder i appen inom en arbetsvecka.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Robert

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.