Aktivering konto

Verkar som att det är problem med att aktivera nytt konto via länken jag fick i min e-post.
Kommer inte vidare med länken, visar en vit ruta.
Eftersom kontot inte är bekräftat kan jag inte logga in, och eftersom min e-post adress redan finns i registret, fungerar det inte att radera appen och försöka igen med bankid.
Leif Persson

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Tack för ditt meddelande.

    Om du får ett felmeddelande eller vit ruta när du klickar på länken kan du testa att kopiera länken och klistra in det i ett nytt fönster i din webbläsare.

    På din telefon kopierar du länken genom att hålla ner fingret på länken och därefter klickar du på "kopiera länk".

    Om du sitter vid en dator högerklickar du på länken för att kopiera den.

    Om det inte fungerar så kan det hjälpa att öppna länken på en annan enhet.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Robert
  • Vi hade samma problem och gav up. Nu ett par dagar senare kan vi inte få skickat ut en ny aktiveringskod i systemet
    Anita Oskarsson
  • Hej Anita!

    Då behöver ni göra om registreringen från början eftersom ett konto som inte har blivit aktiverat inom 48h automatiskt tas bort.
    Så testa igen där och följ tipsen min kollega Robert har skrivit här ovan.

    Ha det gott!
    Malena

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.