Aktivering konto

Verkar som att det är problem med att aktivera nytt konto via länken jag fick i min e-post.
Kommer inte vidare med länken, visar en vit ruta.
Eftersom kontot inte är bekräftat kan jag inte logga in, och eftersom min e-post adress redan finns i registret, fungerar det inte att radera appen och försöka igen med bankid.
Leif Persson

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Tack för ditt meddelande.

    Om du får ett felmeddelande eller vit ruta när du klickar på länken kan du testa att kopiera länken och klistra in det i ett nytt fönster i din webbläsare.

    På din telefon kopierar du länken genom att hålla ner fingret på länken och därefter klickar du på "kopiera länk".

    Om du sitter vid en dator högerklickar du på länken för att kopiera den.

    Om det inte fungerar så kan det hjälpa att öppna länken på en annan enhet.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Robert
  • Vi hade samma problem och gav up. Nu ett par dagar senare kan vi inte få skickat ut en ny aktiveringskod i systemet
    Anita Oskarsson
  • Hej Anita!

    Då behöver ni göra om registreringen från början eftersom ett konto som inte har blivit aktiverat inom 48h automatiskt tas bort.
    Så testa igen där och följ tipsen min kollega Robert har skrivit här ovan.

    Ha det gott!
    Malena
  • Även jag har samma probmlem - kan inte aktivera mitt konto när jag följer länken från mejlet jag fick. Får följande text: Ett oväntat fel inträffade! Använd error id vid kontakt med supporten.

    Har provat på flera olika enheter samt att kopiera länken istället för att klicka på den, men felet är fortsatt kvar.

    Förslag?
    Per Möller
  • Hej Per,

    Tack för du kontaktar oss!

    Testa med att kopiera länken på nytt och kopiera in den i en annan webbläsare.
    Skulle problemet kvarstå återkom då till oss

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Benjamin
  • Provade precis att kopiera länken i en annan webläsare men får samma felmeddelande.

    Andra förslag?
    Per Möller
  • Hej Per,
    Har du möjlighet att vidarebefordra hela mejlet du fått (som innehåller länken) till oss på kundtjanst@parkeringgoteborg.se? Så kan jag be vår IT-avdelning att kika på detta, då jag inte kan se vad det beror på härifrån.
    Sandra
  • Hej Per,

    Vår IT-avdelning har skickat ut ett nytt mejl med en länk till dig, har du möjlighet att prova den?
    Sandra
  • Hej - funkar fortfarande inte trots den nya länken. Andra förslag?
    Per Möller
  • Hej Per,
    Nu har tiden för aktiveringslänken löpt ut, så du behöver registrera ditt konto på nytt. Förhoppningsvis fungerar det för dig då, men återkom annars igen.
    Sandra
  • Skapade precis ett konto på nytt men får exakt samma felmeddelande när jag försöker aktivera kontot.
    Per Möller
  • Hej Per,

    Har du möjlighet att skicka en skärmdump på det felmeddelande du får upp när du försöker aktivera kontot? Mejla skärmdumpen till kundtjanst@parkeringgoteborg.se, så får vi be vår IT-avdelning kika närmare på ditt ärende.
    Emelie

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.